lørdag 29. januar 2011

Dragvoll = Fretex (Gløshaugen = GoreTex)

Jusstudiet er fullt av vakre, smarte, motebevisste jenter. Av og til lengter jeg tilbake Dragvoll der fokuset var litt mer rettet mot individualitet og quirkiness, og Gløshaugen der funksjonalitet var alfa og omega. I går resulterte savnet i dette antrekket.


Jakke - Fretex, Skjerf - Fretex, Belte - Mamma, Skjørt - Svigermor, Strømper - Pierre Robert, Sko - Converse
Dragvollstilen er perfekt for gjenbruk! Skoene har jeg som sagt funnet frem fra innerst i boden, skjørtet har jeg arvet av svigermor, beltet er mammas gamle, skjerf fra Fretex Tromsø og skinnjakke fra Fretex Barstølveien.
Jeg har en hel rekke av disse gamle beltene fra mammas ungdom. Dette svarte lakkbeltet er spesielt mye brukt. Men det er altså ikke bare min egen familie som har fått med seg at jeg takknemlig tar imot brukte klær. Dette skjørtet fra svigermor er så godt som nytt, og passer meg perfekt. Jeg hadde antakelig ikke tatt meg råd til et skjørt av denne kvaliteten selv, med min studentøkonomi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar