onsdag 26. januar 2011

Perfekt til trening

Det er januar og salgsplakatene lyser mot oss i hvert et vindu byen over. Selvsagt blir man nysgjerrig, sjansen for å gjøre et kupp er der, selv om sannsynligheten ikke er like stor som man kan få inntrykk av. Jeg skulle være smart på salget i år og kun kjøpe kvalitetsting som jeg trengte (eller har veeeeldig lyst på), så jeg har selvsagt vært innom byens butikkutvalg.

Foreløpig har det resultert i to t-skjorter som var nesten gratis. Den ene var selvsagt både for stor og i en veldig lite kledelig farge... Søndag var jeg lei av de (på det beste) middelmådige salgsvarene og bestemte meg for å gå på skattejakt i boden. Der fant jeg både vårklær i spreke farger og vinter-converse som jeg var lei av for noen år siden, men nå er helt supre. Men det beste som kom ut av bod-turen var denne:


Jeg hadde helt glemt at jeg hadde den, da den ble brukt til oppbevaring av CD'er under flytting. Og jeg som har lett byen rundt etter en passe stor treningsbag med skulderrem til en rimelig penge. Føles som om jeg fikk denne gratis. Det gjorde jeg forsåvidt og. Bagen har vært pappa sin, og jeg mistenker at han kjøpte den på Mallorca en gang i forrige århundre. Den er selvsagt fake så det holder, men jeg synes den har sjarm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar