tirsdag 8. februar 2011

Conscious Collection


I dag måtte jeg gi opp å gå til universitetet halvveis, fordi det rett og slett ikke var noe som kunne stoppe den iskalde, gjennomtrengende vinden. Snøen laver ned utenfor vinduet, og det er leeenge enda til sommeren. Men det er aldri for tidlig å begynne å glede seg.

14. april kommer blant annet disse sommerlige godbitene ut i H&M-butikkene. De skal være laget av økologisk og gjenvunnet materiale, og jeg føler på meg at de kan være en lur måte å holde deler av garderoben litt oppdatert på. Jeg vet hvertfall at jeg trenger sårt til sommerklær, da jeg ikke har hatt noen grunn til å handle denne typen plagg etter to somre tilbrakt nærmest utelukkende i nord-Norge.

Man kan være heldig med kvaliteten på H&M også, man må bare være litt nøyere med å sjekke materiale og kanskje sømmer. Dessuten er jeg for å kjøpe nøytrale plagg hos billigkjeder, fordi jeg føler de litt mer utagerende plaggene blir enda fortere utdatert om de er fra en av kjedebutikkene enn dersom de er av god kvalitet, mens basisplaggene er klassikere uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar