lørdag 19. februar 2011

Saksa fatt





Dette var en langermet, veldig kort kjole fra BikBok som jeg aldri brukte, kjøpt på salg en gang i fjor i desperasjon etter noe å ha på en lørdagskveld. Den var rett og slett for kort til å bruke som kjole og ermene var for puffa til å bruke under genser eller cardigan. Jeg fant ut at grunnen til at ermene var så markerte var ekstra frynser gjemt under erme-stoffet. Dermed kuttet jeg bare ermene rett av. Nå er det en perfekt avslappet, men likevel litt ekstra pen, vid topp/tunika.

2 kommentarer:

  1. Så stilig <3

    SV: Ja jeg likte også de øverste, men de nederste blir litt vel for runde for min del :P

    SvarSlett
  2. Takk!

    Brukte forresten hele gårsdagen på å pakke ut nye solbriller, og katteøyne er visst også stort denne våren. Tror det er tingen for meg!

    SvarSlett