lørdag 26. februar 2011

Dirty Dancing

Det er en egen frihetsfølelse å kunne gå utendørs uten å være snørt sammen fra topp til tå. I dag var det for første gang i år nok plussgrader til at det var behagelig å få luft på halsen, noe jeg tydeligvis verdsetter veldig høyt. Fikk umiddelbar vårfølelse, selv om jeg vet at vinteren nok kommer tilbake i løpet av få dager.

Min ultimate vårfilm er klassikeren Dirty Dancing, men da jeg ville se den i dag var DVDen borte. Dermed måtte jeg nøye meg med musikkvideoene fra bonusdisken og diverse bilder. Man kan hente mye inspirasjon fra Dirty Dancing denne våren. både 60-tallet og danser-stilen er jo svært så populært, og både de luftige hvite bomullsplaggene, bodyer, korte topper, etniske broderier, høyvannsbukser og dongerishorts med høyt liv (++) ser ut til å bli store slagere når været blir varmere og sørpa renner vekk.




4 kommentarer:

  1. Dirty Dancing! <3 Mulig jeg må se den i kveld.
    Har ikke tenkt på at den kan være en god inspirasjonskilde, men når jeg tenker over det så er den jo egentlig veldig passende til tiden vi går inn i :)

    SvarSlett
  2. så bra du likte den!

    - I

    SvarSlett
  3. Dirty dancing er en fin vårfilm,
    men jeg tror kanskje jeg må vente med å se den til det faktisk blir vår, for sånn som det er nå så lengter jeg allerede så mye våren at jeg holder på å sprekke.

    SvarSlett