søndag 6. februar 2011

Jeg (hjerte) 70-tallet

Det ble ikke noe bruktmarked på meg, men jeg fikk meg en tur innom bruktbutikk. Veldig praktisk å jobbe rett ved siden av Fretex i Tromsø. Dette er en virkelig bra Fretex-butikk, om enn litt rotete og knøvlete å finne frem. Betjeningen henger fortløpende ut plagg, og utskiftningen går relativt raskt. I går var spesielt mange skatter kommet på plass, og det var hardt å tenke fornuftig i forhold til det reelle behovet for mange av tingene.

Jeg klarte ikke å gå fra denne slengbuksen i perfekt størrelse, med høyt liv i varmt ullstoff. Fornuftig kjøp til 59 kr.

Dette kjøpet føltes ikke like fornuftig, mest fordi jeg ikke egentlig hadde behov for en lang kjole akkurat nå. Men; den er min størrelse, den er presentert som en "slager modell" fra Brødrene Larsen & co på Fjellhamar, den er i et lett og luftig (udefinert) materiale og kostet tross alt ikke mer enn 179,-. Den var rett og slett for fin og unik og anvendelig til å henge fra seg i butikken! Gleder meg til sommeren :o)


Jeg klarte såvidt å gå fra en unik fargerik ullkåpe, en burgunder ullhatt og en bohemsk håndveske i brunt skinn. Sjansen er stor for at jeg snart stikker innom igjen. Jeg tror mange kunne funnet glede i et stort utvalg maxi-skjørt, saueskinnsjakker, paljettkjoler og en rekke 90talls-blomstrede kjoler og buksedresser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar