fredag 11. februar 2011

Slengbukse = bestemor?

Jeg elsker slengbukser, jeg er glad slengbuksa er tilbake. Slengbukse er perfekt for piker med kjøtt på bena og smale liv, en kroppsfasong som var litt mer verdsatt i slengbuksas tiår. Men hva skal man bruke sammen med den for å slippe å se ut som en parodi?

Skjerf - Fretex, Bukse - Fretex, Skjorte - HM

Jeg forsøkte meg på denne kombinasjonen, men dongeri-skjorte stappet oppi buksa, det store skjerfet fra Fretex og de brune støvlettene. Jeg følte meg jo fin, for jeg (hjerter) jo som sagt 70-tallet, men det ble kanskje litt vel mye 70-tallet og litt lite oppdatert. Noen tips til andre løsninger?

Jeg har vurdert en del av mine andre overdeler, men føler hvitt blir litt for nerd (føler ikke for å reklamere for min nerdethet hele tiden) og beige blir litt for tungt/mye. Hva matcher egentlig et slikt hundetannsmønster i tunge, brune toner? Svar utbes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar