lørdag 12. februar 2011

Treningstøy

For å forholde meg strengt til shoppingreglene mine, burde jeg egentlig bruke dagen til å lete etter brukte treningsbukser. Noen ting nekter jeg å kjøpe brukt. Treningsbukser er et godt eksempel.

Treningssko også for den saks skyld, der har jeg nettopp investert i noen nye, noe som er tvingende nødvendig for helsa sin del. Her er også det viktigste at de er gode og at de passer til foten. T-skjorter og singletter tar jeg fra egen garderobe når de begynner å bli slitte eller flekkete. Nice? Jeg vet...

For bukser er det litt hipp som happ hvilket merke man velger, hvertfall i forhold til komfort. Jeg har lenge vært fornøyd med H&M -varianter, men den eldste holder nå på å falle fra hverandre. Min nettsøk har så langt ikke gitt resultater i form av å finne øko-vennlig treningstøy. Kanskje jeg må spørre på en sportsbutikk om dette finnes. Noen som har noen tips?

Eventuelt må løsningen være å sjekke kvaliteten på buksene og kanskje spandere litt ekstra, og selvsagt være flink til å behandle det riktig. Etter å ha lest KKs artikkel skal jeg hvertfall begynne å skylle treningstøyet, og se om jeg virkelig slipper å vaske det fullt så ofte uten å plage meg selv og andre med illeluktende treningsklær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar