torsdag 31. mars 2011

Ooops

Advarsel: Jeg har blitt en person som poster bilder av seg selv flere ganger om dagen...

Men jeg må bare! Neida, jeg må ikke. Men jeg vil. Jeg fikk komplimenter av en søt og fashionabel kunde i dag. På en dag som begynte med at jeg ikke hadde lyst til å ha på meg noe annet i klesskapet enn dongeribuksene fra tidligere. Alt var bare så mørkt og trist. Men jeg brukte fantasien, og fant en løsning. Riktignok gjennom å stjele fra typen, men så lenge jeg ser fin ut er vel han fornøyd (håper jeg).
Med lyseblå skjorte fra skapet til kjæresten (eller, vi har vel egentlig bare et skap, på deling) løste hele floken seg, og shoppetrangen ble kraftig stagget. Med rosa converse og lilla briller virket våren et musesteg nærmere der jeg kavet meg oppover de islagte bakkene.
Merkelig vinkel...

2 kommentarer:

  1. Vi er lure som stjæler ;) Likte blazeren din veldig godt - kul!

    SvarSlett