mandag 4. juli 2011

London

Londonværet er til og med mer uforutsigbart enn Trondheimsværet. Siden vi farter rundt hele dagen uten en fast plan er det viktig å være forberedt på alle temperaturer, aktiviteter og miljøer. Kanskje er man på vei til kunstmuseum når man plutselig får tak i billetter til Much Ado About Nothing på Shakespeares Globe, og må vente i kø i godt over en time for å få de beste ståplassene nær scenekanten for 3 timers ren underholdning i dette nydelige teateret med åpent tak ;)





Da er det godt man har behagelige og slitesterke jeans, flate sko, langermet topp og ei stor veske med en ekstra ullgenser.





Shopping i London er noe eget. Først er det lett å bli overveldet av utvalget nye klær, og gjerne hele etasjer med sommersalg. Så fant vi egne vintage- og re-designavdelinger på både topshop og urban outfitters :))) Den stripete toppen er overskuddsvarer fra Fredskorpset kjøpt på Topman.

Etter å ha lett rundt hele Tromsø uten å finne bukser som satt godt har jeg nå nye jeans fra Levi's. Med Bold Curve har de endelig laget en bukse som sitter over hoftene, ikke sklir ned på rumpa så fort man setter seg og likevel ikke lammer alle nerver i lårene ;) Jeg bestemte meg for å omfavne kurvene straks jeg kjente hvor bra buksene føltes!





Også på Urban Outfitters fant jeg en liten skatt som det sikkert kommer bilder av etterhvert.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar