søndag 17. juli 2011

Power pants


To år har vi bodd i Nord-Norge nå, og endelig begynner jeg å føle meg tilpasset. Det gikk opp for meg denne uken først at jeg hadde blitt nordlending igjen, da det kjentes friskt å komme hjem fra ferie til overskyet og 9+. Det viser seg også at jeg har sluttet å være så optimistisk at jeg tar meg med shorts noe sted uten å pakke en strømpebukse til å ha under. Shoppingen preges også da sommerplagg er siste prioritet og også penklærne er nødt til å ha lange ermer og helst være laget av ull, slik som i dette nye antrekket. Ullblazeren fra Zara vil nok bli godt brukt, både til hverdags og til fest.

Buksene av merket Barry Bricken fant jeg på Rokit Covent Garden. Også de er i 100% ull og kostet meg 20 pund. Rokit har flere gjenbruksbutikker rundt om i London og følger du lenken har de en temmelig sweet webshop også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar