tirsdag 26. juli 2011

Tidsfordriv

Jeg har skrudd av både TV og radio. Det kan fort bli en usunn besettelse når man føler man må følge med media hvert ledige (og opptatte) sekund i redsel for å gå glipp av oppdateringer. I stedet tenkte jeg å komme med et par blogganbefalinger som inspirerer til kreativitet. Å skape eller fikse noe kan være den aller beste terapi til tider.

a pair and a spare har jeg fulgt en stund nå. Her finner man DIY inspirasjon moteverdenen og hvordan man med små endringer kan gjøre et enkelt plagg mer eksklusivt. Hun har også en garderobe-rehab jeg har funnet hjelpsom.



C&C er en ny oppdagelse for meg. Hennes Granny Chic Week illustrerer så utrolig godt potensialet som ligger i gjenbruk også når det er vanskelig å finne riktige størrelser og finishen er noe utdatert.



Når jeg en gang får større plass skal permanent sted til symaskinen være høyt prioritert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar