mandag 8. august 2011

Bukseskjørt

Torsdag morgen opplevde jeg akkurat det samme som Elaine blogget om senere på torsdag, jeg stakk bena inn i et skjørt på Fretex og oppdaget at det var en bukse. Jeg var i tvil om jeg ville ha det da det var et skjørt, men da det viste seg å være en bukse var det umulig å la den henge igjen. (Særlig til en pris på 20 kr.)



Synd at det er umulig for noen andre å se at det er en bukse. Derfor har jeg begynt å øve meg på poseringer og bevegelser som kan få andre til å synes at plagget er like kult som jeg synes...

Eller kanskje ikke...? ;)
Er forresten litt usikker på lengden, er dette et plagg som krever høye hæler? Skulle også gjerne sagt at det var vintage 40-talls, men atter en gang er det et Gerry Weber -plagg, antakelig laget på 90-tallet for damer som var unge på 40-tallet. Betyr det at det er 90-talls vintage? Så lenge det er laget av ull, er høyt i livet og har lommer er jeg uansett fornøyd...

Stikk gjerne innom www.fretexrecyclingtour.com så er jeg med i konkurransen om et års abonnement på Fretex, eller bli med i konkurransen selv.

Had the exact same experience with skirt/pants as Elaine on the day she blogged about them. Who can resist such a garment. I too fell in love with it, but is this the kind of length that require high heels at all times?

5 kommentarer: