fredag 23. september 2011

Juksesol

Det er høstjevndøgn og fra i dag av blir det raskt mørkere i Tromsø frem til sola forsvinner helt om cirka to måneder. Men jeg fortviler ikke i år, takket være fjorårets mest geniale julegave.



Jeg pleier vanligvis ikke rangere gavene mine, men denne vekkerlampa var en stor del av årsaken til at jeg kom meg gjennom vinteren.

Jeg har ennå ikke fått kjøpt meg nattbord, så jeg har stablet magasiner, tegneserier og en skoeske for å få lampa høyt nok til å lyse opp hele rommet gradvis fra 06.00 hver morgen, mens P2 slår seg på 06.30. Anbefales!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. det nattbordet likte jeg :) kreativt!

    SvarSlett
  2. Takk! Kjekt å ha lesestoff lett tilgjengelig hvert fall. Men tradisjonelle nattbord har endel kvaliteter som stabelen min mangler...

    SvarSlett