lørdag 3. september 2011

Sol, mat og briller; tre favoritter

Etter at solbrillene mine forsvant på undergrunnen i London hadde jeg egentlig utsatt å kjøpe nye til neste år. Men det var før jeg kom over disse Carrera-brillene for 10 kroner på Fretex. Litt ripete er de, men ellers gode glass :)

Sensommeren har vært så solfylt som vi bare kunne drømme om, fortsatt er det fint å spise lunsj i sola.

Anbefaler sterkt fiskeburgeren fra vogna på Strandtorget. Saftig fiskekake, sprø salat, nydelig brød og hjemmelaget tytterbærdressing. Kortreist og deilig ferskt. Fisk i Nord-Norge er alltid et godt valg!


Jeg måtte le litt der jeg satt for rett bortenfor var det en familie som ventet på hurtigbåten med blant annet verdens søteste, trassige lille jente som absolutt ville på loppemarked før de dro fra byen. "Hvis æ ikke får gå på loppemarked kommer æ til å stikke av!"  :)))) Tilslutt kom hun og mora til et kompromiss om å ta en tur til Fretex...


2 kommentarer:

  1. Fisk fra Nord-Norge er ikke noe å kimse av!

    SvarSlett
  2. Overhodet ikke! Men jeg vet de har temmelig deilige fiskekaker i Bergen og ;)

    SvarSlett