fredag 7. oktober 2011

Concious Collection høsten 2011

HM Concious collection fall 2011


Høstens Consious Collection er utrolig vakker. Likte vårens og, men alle tingene jeg prøvde var dessverre gjennomsiktige... Her burde det være noe både til hverdags og fest for flere sesonger fremover om man skulle ha behov for noe nytt.

Jeg hadde et nesten likt skjørt som det hvite blondeskjørtet en gang, kjøpt på Fretex (surprise), men jeg fant ut at jeg aldri kom til å bruke den lengden og kvittet meg med det. Nå kan jeg angre...

2 kommentarer:

  1. Veldig mye flott!
    Men drømmekjolen gikk ikke lenger enn til str 42, så det får bli med tanken :/
    Men vesken skal jeg kjøpe!!

    SvarSlett
  2. Å, det var synd! Den fasongen hadde kledd noen kvinnelige kurver, litt ala Joan i Mad Men.

    De har hvert fall fått den økologiske hampen (var det ikke det) til å se veldig eksklusiv ut på bildene. Spennende utvikling :)

    SvarSlett