tirsdag 25. oktober 2011

Et ærlig forsøk

 Forsøkte å gjøre business-buksene mindre formelle brukt med jakke, skjerf, genser og veske fra Fretex etter inspirasjon fra dette bildet.


 Prøver å bruke sterke farger for å holde vinterdvale-modusen på avstand samtidig som begynnende vinterdvale-modus gjør at jeg ikke helt ønsker oppmerksomheten det gir. Jeg tar meg selv i å stirre på røde ting til stadighet, en rød perm på jobb, et rødt teppe på et kontor eller permen på lovsamlinga.


Er også nødt til å prøve å suge til meg mest mulig sollys om dagen, kjenner jeg. Det er faktisk en måned presis til sola forsvinner fra min kjære by. Her er den såvidt kommet over fjellet litt over klokken ti i dag.

1 kommentar:

  1. SV: Ja, de er kjempefine! Alltid kjekt å finne sånne morsomme ting. Akkurat som små skatter.
    --
    Fine klær :)

    SvarSlett