onsdag 30. november 2011

Julehjerter

Typisk at det året jeg skulle tillate meg å begynne juleforberedelsene tidlig, har stemninga uteblitt fullstendig. Det er fortsatt høstvått og mildt ute og ikke har jeg egentlig tid til baking og slikt (okei, jeg gidder ikke prioritere baking og slikt).

Men i morgen kommer en av mine aller beste venninner fra studietiden i Trondheim. Vi hadde en rekke førjulstradisjoner de årene vi bodde der. Disneys juleklassikere og A Nightmare Before Christmas på Samfundet med gløgg og pepperkaker hver 1. desember var en av mine favoritter. LoveActually, en annen. Jeg gleder meg!

Kanskje stemninga kommer hvis jeg introduserer julepynt litt gradvis? Fatet kjøpte jeg på Fretex i fjor, og lysestaken er fra et loppemarked på Byåsen skole.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar