søndag 27. november 2011

Klassisk


Classic



Koser meg med vindushopping på nett når jeg ikke har tid, penger eller energi til å shoppe på ordentlig. Tenkte jeg skulle presentere litt festantrekksinspirasjon frem mot jul. Hovedsaklig med hjelp fra vintagebutikker på nett. Selv er jeg egentlig fornøyd med utvalget kjoler i skapet!

Her: Chanel-øredobber fra Stylebop og Pucci-kjole, Louboutin sko og ullkåpe fra Rokit. Alt er 2nd-hand.


Jeg elsker kombinasjonen av langermet kjole og kun lange øredobber. For min del må de ikke bli for mye smykker. Ikke er jeg så glad i parfyme heller, da satser jeg som regel heller på en velluktende hudkrem. Og så har jeg forelsket meg alvorlig i det organiske printet på kjolen.

Hva ville du brukt til en slik kjole?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar