tirsdag 8. november 2011

Primært klesgrunnlag

Jeg har overhodet ikke vært kreativ i klesveien den siste tiden. Høst-trett som jeg er forsøker jeg å holde fokus på studier, og finner helst glede i å gjøre rutinemessig arbeid eller fysisk aktivitet av ymse slag. Ja, og så har jeg begynt å spille Wordfeud da, og det er jo mer enn bare mildt avhengighetsskapende.


Etter min siste handletur har jeg heller ikke hatt like stort behov for å være kreativ da jeg endelig fikk fatt i sorte, smale jeans som funker til alt alltid og dermed gjør det milevis enklere å kle seg både etter vær og humørforhold, morgen som kveld. Vel anvendte 49 kroner, altså...



Buksene er av det for meg ukjente merket Trailer. Jeg velger å tro at det er i konteksten "film-trailer", ikke "semi-trailer".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar