fredag 9. mars 2012

Faith No More - Epic


 
I går var det kvinnedagen; hurra for dem som har banet vei for oss og for alle dem som fortsatt kjemper for like muligheter den dag i dag!

Jeg hadde ikke tid til å tenke over det engang, med fire timer forelesning fra klokken 08.00, siste innspurt av en oppgave for innlevering til en konkurranse og deretter kveldsjobb. Men det er jo nettopp slik jeg vil ha det! Nå er oppgaven levert og jeg har jussfri til mandag.

Når jeg kom hjem var det Tungrockens historie på NRK2. Her har jeg gått rundt i over et tiår og trodd jeg foraktet Nu-metal, men så viser det seg at det ikke stemmer i det hele tatt. Hvis du er en av dem som ikke skjønner hvorfor noen liker tung eller hard musikk overhodet, får du enkelte psykologiske svar og litt bakgrunnshistorikk i episode 1.

God fredag alle! Jeg håper på en helg med mye trening, mye god mat, musikk og gode venner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar