mandag 5. mars 2012

Ray-Ban


Sola er tilbake og jeg kunne trengt meg noen gode solbriller, det er bare så vanskelig å velge. Jeg tror nok jeg vil gå for en av disse stilene, men kanskje går jeg for en variant fra Polaroid, som også har gode glass, men mye billigere. Når man først har hatt noen med gode glass er det aldri mer aktuelt å kjøpe nye på bensinstasjonen eller liknende.

Polaroid er både bra og relativt billig, men jeg ønsker meg en klassisk Ray-Ban. Det er så herlig når kunder kommer innom butikken og spør etter den spesifikke modellen som de har hatt i ti-tjue-tredve år, eller som de har arvet fra en bestefar som hadde dem rett etter krigen. 
Ray-Ban

2 kommentarer:

  1. Mye lekkert!
    Jeg aldri våget å kjøpe dyre solbriller i frykt for å sitte på/miste/rote vekk. Men med tanke på at jeg hatt mine divabriller fra Spar Kjøp i 3 år er det vel håp for en oppgradering? :)

    SvarSlett
  2. Med noen dyre solbriller betaler man mest for designet eller navnet, og det synes jeg er unødvendig, men å betale litt ekstra for kvalitet er jeg for :) For øynene sin del, pluss at er glassene er sterkere og tåler mer.

    SvarSlett