søndag 25. mars 2012

Vaffeldagen

Her er den mest fristende oppskriften jeg har sett og her får du litt av historien.

Tenkte å holde dagens vafler sunne, ala disse proteinvaflene, med banan som eneste søtning. Men siden jeg ikke har proteinpulver ble det litt mel likevel. Neste gang tenkte jeg prøve fiberhusk, har ikke det også en bindende virkning?

Min sunne plan gikk likevel ganske fort i vasken da min kjære fant ut at vi hadde sjokolade i skapet. Dermed ble det sjoko-banan vafler, og det smakte helt nydelig. Sunn kan jeg være til uka.

2 kommentarer:

  1. Deilig!
    Her i huset er helgene satt av til mesking, nytelse og innkjøp. Havregrøt og revet gulrot er vi veldig strenge med i ukedagene. Når man vet at man får slå seg løs i helgene unngår man melkesjokoladebolle-smellen på en onsdagskveld :)

    SvarSlett
  2. Så enig, så enig! Og nå ble det Desperatly Seeking Susan i tillegg :D

    SvarSlett