mandag 9. april 2012

Den grønne bølge

Jeg fikk denne skjønne meldinga over facebook her om dagen:

Tenkte bare å informere om at din "simple living"-inspirerte livsstil har smitta over på meg :)

Har valsa rundt i skjorte og veske fra fretex i dag, og kjøpte ingen ting selv om eg fant masse fint - fordi eg trengte det egentlig ikke.
Dessuten kjenne eg at veska derfra gir så mye mer mening. SMITTEFARE burde det stå på sånne som deg (og no meg?).
(...)

Sånt gjør godt i hjerterota! Da jeg startet for litt over et år siden var det delvis fordi jeg ikke fant noen andre norske blogger som bygde på denne tankegangen, selv om den engelskspråklige bloggverdenen rant over av thrifting, vintage-kupp og free-piling. Men de finnes også i Norge, og vi blir stadig flere. 

Gjør folk oppmerksom på at du driver med gjenbruk, så vil det etterhvert føles naturlig for dem og, er teorien :) Da er det verdt det å eksponere seg litt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar