tirsdag 10. april 2012

Innesko

Jeg lo av folk som hadde innesko i bokskapene sine da jeg kom til Tromsø. Jeg tenkte at det var toppen av forfengelighet. Nå skammer jeg meg. Jeg har stadig sko i skapet. Fordelene er uendelige. I tillegg til variasjon i stil/uttrykk, sparer man småskoene for søle og dyre vintersko fra unødig slitasje, man sparer føttene sine fra å være innestengt i varme vintersko hele dagen hver dag halve året og man sparer seg for hoftebrudd og hjernerystelser forårsaket av glatte sko. 

Jeg kommer ikke på flere fordeler, så "uendelig" var kanskje å ta litt i... Men 3-4 må da være mange nok!?

Som dere ser blir uteskoene mine fort nok slitt (på innsiden) som det er...
Her har jeg funnet en flekk bar asfalt på gangstien også utenfor sentrum. Hurra.
(Ellers utstyrt med standard skjorte og ullgenser fra kjærestens side av skapet og bukser fra Fretex.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar