fredag 1. juni 2012

Levi´s


Jeg tror jeg kanskje samler litt på brukte Levi´s-bukser... Dette er hvertfall min fjerde, det siste året har jeg kjøpt denne litt for store, denne og en slik på Fretex, pluss at jeg stjal denne fra kjæresten. Kjøpte også denne helt nye, men jeg kommer hele tiden tilbake til at bukser uten stretch holder seg best.

Merker kommer og går, men dette er tidløs design på sitt beste i mine øyne. Om det er herre- eller damemodell, litt for stor eller pinetrang, smal eller vid, lys eller mørk, ny eller godt brukt, rett, smal eller boot-cut, har ingenting å si.

Litt sol og nesten ballerinasko-temperaturer i dag. Og jeg er endelig ferdig med siste eksamen for i år!

3 kommentarer:

  1. Du er så skjønn Karen, tusen takk! Gratulerer med nye bukser:D

    SvarSlett
  2. Jeg digger Levi's. Hadde et yndlingspar en gang som jeg kjøpte i München da jeg var søtten og som jeg etterhvert klippet korte (fordi de var så slitte nede), deretter klippet jeg dem enda mer, til de ble hotpants, og jeg har dem ennå.

    SvarSlett
  3. Hehe, klassisk historie :) Og de slutter liksom aldri å være anvendelige.

    SvarSlett