torsdag 12. juli 2012

Party-topp revival



 Hvem husker midten av 00-tallet (eller hva man nå skal kalle det) når man pyntet seg for å gå på byen i sin fineste dongeribukse og party-topp? Jeg tror nesten denne silketoppen fra Fretex Kr.sand kan få meg til å plukke opp igjen den vanen. Sydde bare et lite kryss så ermene skulle holde seg oppbrettet.

Smykket plukket jeg med fra Fretex i Tromsø før sommeren. Smykkene henger rett ved kassa, de skjønner seg på mersalg. Var forresten innom i dag, men de hadde så bugnende butikk at jeg ikke visste hvor jeg skulle begynne og bare måtte gå igjen...

4 kommentarer:

  1. Lekkert! Jenta, blusen og smykket!
    :)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg husker partytoppens storhetstid!
    Noen ganger byttet jeg om og hadde paljett/tyllskjørt med hullete rocke t-trøye til :) Og joggesko til ALT, kjære vene som vi trodde vi var lekre!

    SvarSlett
  3. Joggesko på byen ja, såklart!! Ville jo ikke se ut som en dame på 40 heller...

    Men kombinasjonen rocke-t-skjorte og fin-skjørt må jeg innrømme at jeg fortsatt elsker!

    SvarSlett