søndag 14. oktober 2012

Rundt & Rundt Redesign



Avfallsselskapet i Tromsø, Remiks, har i høst hatt en konkurranse gående som de har kalt Miks og Triks, med stadige inspirerende gjenbruksinnlegg på facebook-siden deres.


I forbindelse med Miks og Triks har det vært satt sammen en liten catwalk av den lokale stylisten Nina Erdahl (sjekk ut på Fashion Up North) Jeg har selvsagt ikke fått dette med meg alt dette, for (som jeg har innsett de siste månedene) jeg jobber alt for mye!


Men midt i alle bildene som har florert har jeg hvertfall hengt meg fast i denne nydelige, oransje drømmen av en redesignet brudekjolen av Sylvia Henriksen (Rundt & Rundt). Neste gang jeg skal til Lofoten skal jeg definitivt få meg en tur innom butikken hennes i Kabelvåg tenker jeg.


Der hadde jeg hatt nesten en måned bloggpause og lurt på om jeg bare skulle legge ballen dø, men så dukker saker som denne opp, og så er det så utrolig praktisk å samle inspirasjonen på sitt eget nettsted så man ikke glemmer den.

2 kommentarer:

  1. Ja, ikke sant!? Perfekt blandingsforhold mellom søt og tøff.

    SvarSlett