torsdag 13. juni 2013

Siste måned med heis-speil ;P

Sommerferien min er godt i gang, jeg er midt i en flytteprosess og jeg savner litt å ha dokumentert ulike bruktfunn, både vintage og fra boden, hvor jeg har ryddet bort klær fra de siste ti år omtrent.

Så for en stund siden begynte jeg å finne frem mobilen når jeg var alene i heisen. Jeg må nesten bare le litt av meg selv... Det har vært temmelig ubevisst, men det har altså de siste ukene samlet en del "antrekksbilder" på telefonen.


Veske - langtidslån fra mamma etter at min ble ødelagt i påsken, og jeg ikke har rukket innom skomakeren.

Svart kjole - second-hand, har vært svigermors. Mye brukt av meg de siste 1 og 1/2 årene.

Blå jakke - H&M for cirka veldig mange år siden, mye brukt, vært en tur i boden, funnet frem igjen i oppryddingen.

Silkebluse - Vintage, Fretex.

Jeans - Cubus, vært en tur i boden, men funnet frem igjen.

Silkebluse med rysjer - Chloé, kjøpt på Rokit Vintage, London, i vinter. Antakelig så billig fordi den er mildt misfarget med noe blått i front, men halvblind som jeg er så jeg ikke det. Har brukt den noen ganger og forsøkt å være obs på om noen andre legger merke til det, men ikke oppdaget noen reaksjoner.

Svart skjørt - nytt. Økologisk bomull, Lindex, kroner 99, svært behagelig!


Prikkete skjorte - mest brukte plagg siden innkjøp, Spin Sector.

Dongerijakke - synes jeg er så fint, men det er bare ikke meg. Kjøpte den for sikkert 8 år siden, og har funnet den frem igjen flere ganger for 1 dags bruk. Må finne ut om jeg skal lage vest eller gi den bort.

Chinos - også funnet i boden, men altfor store, så de ble lempet av til UFF eller Fretex.

Stripete genser - Fretex, nest mest brukte plagg?

Shorts - fra boden, passet perfekt igjen.

Blå bukse - ditto.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar