mandag 21. oktober 2013

Mother of Dragons

Snart Halloween, for dem som holder på med sånt. Hvorfor ikke bruke noe du har i skapet, eller finner brukt. Et kostyme trenger ikke se helt ut som bildet du har av den du kler deg ut som, det gjelder å fange stemninga eller stilen, i mine øyne. 

Dessverre er jeg ikke "fierce" nok til å være skikkelig Daenarys Targaryen, men jeg måtte bare utnytte det lange, lyse håret mens jeg hadde det, på utkledningsfest i vår. Kostymet var gjennomgående fra Fretex, også støvlettene (bodde tross alt i Tromsø, ikke the land of the summer seas), ellers; bukse, oppklippet ullskjørt snørt sammen med skinnreim, korsett, armbånd, og smykke, alt i bruntoner, skinn og metall. "Rustning"/skulderbeskytter laget av pizzaesker og duct tape. 

Det eneste nye jeg kjøpte, var dragen på skuldra, og den ble gave til vertskapets sønn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar