torsdag 2. januar 2014

Et nytt år

2013  

Var året jeg bare ønsket å bli ferdig med fortest mulig.

Var også året da jeg gjorde meg ferdig med studiene.

Lærte meg enormt mye om meg selv etter å ha slitt meg ut i 2012, og jeg brukte mer eller mindre hele fjoråret til å komme meg etter det forrige.

Var året da jeg begynte å løpe (jogge), noe jeg håper å utvikle meg på videre når isen smelter, men foreløpig sier meg fornøyd med å minne kroppen på at den kan, også med brodder på.

2014 

Er året jeg begynner på som arbeidsledig, eller arbeidssøkende om man vil høres litt mer optimistisk ut.

Er året der jeg håper å få muligheten til å bruke kunnskapen jeg har tilegnet meg, og være nyttig for noen.

Er året jeg fyller 30, og Grunnloven 200.

Er året hvor jeg håper å finne mer permanente løsninger, slå litt rot et sted og starte på mer langvarige prosjekter på fritidsfronten.


Godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar