søndag 2. mars 2014

Endringer

Jeg føler jeg har stått på stand-by så lenge. De siste par årene har bare handlet om å bli ferdig. Det har vært koselige stunder og fine begivenheter, men jeg har vært så klar for neste steg. Og da masteroppgaven ble levert var det visst akkurat det som ventet. Det føles som om jeg har vært en springfjær i spenn som løsnet og har satt i gang en kjedereaksjon.

De siste to månedene har bare vært spekket med milepæler; karakteren, tilbakemeldingene og kandidatavslutning med feiring, flere ti-talls jobbsøknader sendt ut, 5 intervjuer i 4 ulike byer og 2 jobbtilbud, og en forlovelsesring. 

Nå venter flytting til Oslo, min første skikkelige jobb, nye kollegaer, nye tilbud, nye utfordringer. Jeg føler at jeg lever igjen, og kan ikke beskrive hvor deilig det kjennes!

Jeg er altså ikke lenger student uten studielån i arktiske strøk, så vi får se hva jeg gjør med dette lille hjørnet av min tilværelse...

4 kommentarer:

  1. Så gøy, gratulerer med jobb!

    SvarSlett
  2. Hurra!! Gratulerer :) Håper vi sees snart.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det håper jeg og! Hof og Oslo er ganske mye nærmere enn før i alle fall :)

      Slett