lørdag 3. mai 2014

Pakke i posten

En gang i forrige uke fikk jeg plutselig en haug med mms-er og en tekstmelding: Fant disse i utkledningsklærne. Interessert? i så fall er de nyvasket og jeg kan sende dem til deg. Hilsenen var fra en venn av familien, moren til en barndomsvenninne, som hadde vært innom på denne sida og sett at jeg likte vintage. Det syntes jeg var kjempegøy og veldig spennende. I dag hentet jeg pakken på posten. Tar sikkert marginalt bedre bilder en gang jeg faktisk bruker dem ;)
Bilde 1: Bluse som jeg garantert kommer til å bruke masse, både til skjørt og bukser.
Bilde 2: Nydelig grønn kjole med sløyfe i halsen. Modellen heter Gro.
Bilde 3: Nydelig kjole i herlig petrolblå. En Tiger modell. Skulle ønske jeg fylte den ut litt bedre.
Bilde 4: Følte meg som Prussiluskan i denne. Kan lett brukes i sommer. Den heter Elegant og er fra Gjøvik...
Bilde 5: Egentlig en søt sommerkjole, men litt stor (større enn de andre) og litt revnet i et par sømmer.
Bilde 6: Brun er ikke min farge. Hvis noen er interessert; si fra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar