søndag 14. desember 2014

Tilbakeblikk (#1?)


Jeg blir så enormt sentimental på denne tiden av året. Ikke bare begynner jeg å grine for hver minste ting, men jeg leter opp ting jeg kan grine av. Helst gode ting. Glad-grining er selvsagt best! Dette året har det vært mye å være glad for. 

Disse bildene er fra 7. februar 2014. Dette var dagen jeg sa takk-og-farvel (for evig og alltid, kan jeg med absolutt sikkerhet si) til Universitetet i Tromsø. Det var også dagen jeg sa JA til å gifte meg, og være sammen med min kjære for evig og alltid (med omtrent 60 % sannsynlighet, ifølge SSB...).


Med oss på middagsselskap på De 4 roser i Tromsø, hadde vi blant annet en stykk fornøyd svigermorfar på nesten 90. Og våre gode mødre. En av dem hadde kanskje et øyeblikk med panikk over regninga, men jeg tror vi kom frem til at det var verdt hvert øre. Og et par stykk til som jeg ikke har bilde av.


Gode minner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar