lørdag 20. desember 2014

Universitetsgata

Jeg trodde jeg hadde hatt min siste førjulstid preget av eksamen- eller oppgavestress. Men arbeidslivet viser seg å ikke være så veldig annerledes enn studenttilværelsen på dette punktet. Ting må bli ferdig før jul, før et nytt år og før vi skal begynne å anvende et nytt regelverk og veilede andre om hvordan det skal forstås.

Før førjulssjauen virkelig satte inn for et par uker siden, var jeg en tur innom nye Fretex i Universitetsgata. Det er bare så flott at  vi har fått en så bra Fretex-filial rett i nærheten av jobb. Fant en erstatning til min oppbrukte, gamle dongeriskjorte (til 49,-) og ullskjerf i fine farger (til 79,-). Det er fint å kunne variere litt på skjerfene, synes jeg. En annen ting jeg er takknemlig for, er den avslappede kleskoden på jobb.

(Og så var det gratisbuksa fra Oslos Rauseste Marked igjen da.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar