mandag 9. mars 2015

Blazer og cola-bunner

Jeg vet ikke om Fretex alltid er det billigste valget lenger. Denne blazeren fra Lindex fant jeg på Fretex i Universitetsgata til 99,-. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett noe liknende på salg for ikke mye mer. Men det at den har vært kjøpt av noen andre først og så gitt videre, utgjør fortsatt en forskjell for meg.

Jeg håper bare ikke folk som leser om sånne som meg, tenker at da kan jo jeg kjøpe masse nytt, og så kan noen andre gjenbruke det.

Men jeg kan jo ikke ta ansvar for alt, heller.

2 kommentarer:

  1. Fretex her i Bergen har blitt myyye dyrere på helt vanlige plagg. Og prissettingen/sorteringen er helt rar noen ganger, en helt vanlig H&M-kjole fra ca 2009 henger på vintage til 299,-!

    Men heldigvis kan man fortsatt gjøre kupp på barnetøy, det er jo noe av det som har kortest levetid i klesskapet og da er det ennå viktigere at det doneres :)

    SvarSlett
  2. Men så kan man heldigvis finne noen skikkelige kupp, hvor prisen ikke reflekterer verdien (i vår favør).

    Godt å høre at det er mulig å få tak i fint barnetøy. Det er vel heller sjelden de minste rekker å bruke opp tøyet før de vokser ut av det :)

    SvarSlett