lørdag 2. januar 2016

Velkommen 2016

Jeg har ikke mange nok lesere til at jeg følte det var nødvendig å verken advare eller unnskylde for langt fravær fra bloggingen. Blogging krever et visst kreativt overskudd, jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å gjøre det flere ganger i uka i årevis nesten uten pauser, men det kan jo være min begrensede kreativitet har skylden for det. Jeg har stortsett jobbet og ligget rett ut på sofaen hele høsten, sånn kan det gå når man bygger en baby fra "scratch". Energinivået har tatt seg litt opp akkurat i tid til jul. Jeg fikk et par uker med 40 % sykemelding i desember, som gjorde enormt godt, og hadde feriedager nok til at det har blitt en to-ukers ferie etterpå.

Uansett hvor sliten jeg har vært, så har det vært et år fylt med kjærlighet, familie og noen skikkelige milepæler privat. Ser ut til at 2016 blir mer av det samme ;)


3 kommentarer:

  1. Hurra!
    Jeg har sett gravid-relaterte pinner på Pinterest, men ikke våget å gratulere ;) Men gratulerer så masse, når er terminen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takktakk! Etter litt om og men har vi vel landet på at termin er 18.mai :) Du begynner vel å nærme deg nå?

      Slett
    2. Termin er 22 februar, men lillesøster ligger an til å bli litt større enn Iben så ikke utenkelig at hun kommer før :)
      Noe som er helt greit for mor ;)

      Slett