torsdag 21. april 2016

Delingsøkonomi

Når størrelsen forhåpentligvis er forbigående, er det kjekt å slippe å kjøpe altfor mye nytt. Heldigvis har jeg fått utfylt garderoben litt med ekstra gravidbukser fra en snill kollega, og masse deilige topper fra en mamma og en lillesøster som liker vide tunikaer.

Passformen på buksa er veldig midt-2000, såpass at jeg har gått og mimret tilbake til starten av studietida hele dagen.

Tunikaen er i den deiligste, mykeste bomull, så den vet jeg ikke om mamma får tilbake, selv når magen er forsvunnet.

Det begynner å bli stress å få på seg klærne. Nå har jeg bare 3 arbeidsdager igjen, etter det tror jeg det blir joggebukse eller tights, og sokkefri frem til fødselen. Eller kanskje jeg får mer energi til å streve meg inn i sokkene og strømpebuksene når jeg ikke jobber. Hvem vet.

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg fikk kynnere av å ta på meg strømpebuksa siste uka med Inga ;)

    SvarSlett
  2. Haha, jeg bør kanskje ikke ha så store forhåpninger med andre ord? Åh, det skal bli godt å kunne bøye seg og puste samtidig igjen!

    SvarSlett