onsdag 11. mai 2016

En uke til termin


Har aldri brukt så mye tid på å holde øye med meg selv i alle reflekterende overflater jeg går forbi. Det er bare så innmari merkelig å gå sånn, med en baby inni magen.

Buksene jeg har på en fra Lindex, og antakelig det plagget jeg har brukt mest siden jul. I dag måtte jeg kle på meg, for å dra til legen, men ellers har de siste dagene blitt tilbrakt med minst mulig klær, i skyggen og med opptil flere is om dagen. I dag er det en uke til termin, blodprosenten var gått opp og ellers så og hørtes alt bra ut.

Ankomsten av dette nydelige lille hentesettet, gjorde meg ikke mindre klar til å ønske velkommen ut til verden.


Når jeg først var på lege- og postkontoret, stakk jeg liksågodt innom Drammen Antikvariat i samme kvartal. For en nydelig butikk! Jeg trengte noen bøker som jeg kan ta med ut og lese i sola, siden min vanlige iPad-lesing ikke funker utendørs. Her var nok å velge mellom, så jeg tar nok turen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar