søndag 8. mai 2016

Ting jeg gleder meg til


  • Å kunne sove på magen.
  • Å kunne gå mer enn et par kilometer uten bekkenplager.
  • Å løpe (selv om de første turene kommer til å bli tøffe).
  • Blåmuggost og et glass portvin/champagne (avhengig av været).
  • Generelt slippe å tenke over om maten jeg spiser kan skade noen andre.
  • Å få normalt med plass til innvollene mine, kanskje særlig blære og magesekk.
  • Å være på tur ned i vekt igjen (det er tungt å være tung);
  • Så jeg kan kjøpe meg et par shorts og badetøy (varmt),
  • Og passe inn i mer enn ett par bukser og to kjoler.
  • Og mest av alt; Å få hilse på den lille magebeboeren (med skrekkblandet fryd)!
Enn så lenge sitter jeg i ventebobla og nyter sommerværet. Fy søren så varmt det er! 

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg kan skrive under på alle punktene føles veldig bra! Spesielt når det gjelder ost! :D

    SvarSlett